Zapraszamy do odwiedzenia naszego bloga!



Brendowanie artykułów reklamowych

Aby Państwa firma była rozpoznawalna na rynku proponujemy brendowanie artykułów reklamowych logotypem.

Oferujemy znakowanie upominków odpowiednio do wartości materiału, rodzaju podkładu, ilości użytych kolorów i wielu innych czynników, które zawsze bierzemy pod uwagę doradzając klientowi:


Tampodruk. Do przygotowanego wzoru na płytce z tworzywa sztucznego z naniesionym tuszem przykłada się miękki, silikonowy stempel zwany tamponem. Odbity na tamponie obraz przenoszony jest następnie na znakowany przedmiot. Wielką zaletą tej metody jest możliwość wykonywania druku na prawie każdej powierzchni, w tym nierównej i nieregularnej.


Grawer laserowy. Sterowana komputerowo, prezycyjna wiązka laserowa jest w stanie na prawie każdym materiale wygrawerować nawet bardzo szczegółowe obrazy i zapewnia niezwykłą powtarzalność swoich efektów. Rezultat jednak zawsze zależy od rodzaju grawerowanej powierzchni. Kolorowe repliki nie są możliwe.


Sitodruk. Metoda ta polega na przeciskaniu farby drukarskiej przez odpowiednio przygotowane sito, rozpięte na specjalnej ramie. Obraz powstaje dzięki temu, że farba przechodzi tylko przez niektóre oczka sita. Przy druku kolorowym, szczególnie na ciemnych podłożach zaleca się uprzednie nałożenie białego podkładu. Dzięki temu nawet na smolistej czerni uzyskasz słoneczną tęczę. Metoda o bardzo szerokim zastosowaniu na płaskich powierzchniach, np.na tekstyliach i parasolach.

Druk transferowy. Logo drukowane jest na papierze termicznym, następnie zaś przenoszone na artykuł, za pomocą gorącej prasy. Niewątpliwą zaletą tej metody jest duża precyzja odwzorowania i trwałość kolorów. Doskonała metoda do znakowania tekstyliów i parasoli.

Tłoczenie. Polega na precyzyjnej, mechanicznej deformacji znakowanej powierzchni zgodnie z przygotowanym wzorem umieszczonym na stemplu. Logo jest wytłaczane dzięki zastosowaniu odpowiedniego nacisku i temperatury. Możliwe jest również wykonanie kolorowego tłoczenia.Technika ta używana jest najczęściej do produktów ze skóry ekologicznej i skórzanych.

Haft. Cyfrowo kontrolowany proces, w którym komputer steruje igłą i nicią haftując powierzchnię. W procesie haftowania może być wykorzystane do 10 kolorów. Ta wyraźna i trwała forma znaczenia może być użyta na wszystkich tekstyliach. Logo musi zostać dostarczone do kalkulacji. Koszt jest zależny od ilości szwów.

Sublimacja. Metoda stosowana przy znakowaniu wielokolorowym i obustronnym logoband.

Wypał w piecu. Metoda stosowana przy druku porcelany i porcelitu.








MarSzand Sztuka Reklamy
Zaloguj